For your love, 13th January 2012..

Hi dan assalamualaikum,

*Hasil kerja sendiri, maafkan aku kerana tidak mempunyai bakat dalam bidang seni lukisan*

Hi blog, saya kembali! :)
Post kali ini saya nak tujukan khas buat Mohamad Harith Bin Zainudin.

Selamat harijadi yang ke-17tahun abang gedik :-)
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.


Hi Art, awak tengah buat apa sekarang? Kamu baik-baik je kan?
Saya harap kamu sentiasa berada dalam keadaan sihat walafiat disamping keluarga tercinta :')


Sepanjang perkenalan kita selama 3 tahun ni, saya tak pernah bagi apa-apa pada kamu sebagai kenangan. Tahun ni tak tahu kenapa saya terlampau bersemangat nak bagi hadiah untuk kamu. Alah bukan selalu kan, jarang sangat. Ini kali pertama saya bagi teddy bear pada seorang lelaki iaitu awak lahhhh. Entah kenapa saya tertarik dengan anak patung ni. Terlampau comel. Comel macam saya je kan? :p


Nana yang comel, nanti tolong gantikan tempat saya untuk menemani si dia tidur setiap malam eh. Jangan pelik, nama anak patung ni serupa dengan nama saya :-) Art yang berikan nama tersebut. Dear art, saya nak awak jaga anak patung ni sebagaimana awak jaga saya boleh? Kalau awak rindu saya, awak peluk nana erat-erat :')


Semalam saya tidur bersama nana, saya sempat buat peta atas badan dia. Haha, jangan marah eh :-(
Abang comel tak boleh marah nanti tak comel dah tau.

Dear Art, jangan abaikan nana walaupun awak busy dengan kawan-kawan awak nanti. Jaga dia elok-elok. Saya tahu awak boleh lakukannya untuk saya :') Saya sayang awak sangat sampai tak boleh nak describe acane tu sebenarnya. Semoga awak terus maju kehadapan dan berjaya mencapai apa yang awak impikan selama ni. Belajar bersungguh-sungguh,
SPM buat yang terbaik k <3

Yang tulus ikhlas daripada; Nadzirah Khalisah  ^.^

Popular Posts