Flour Friday 26.8.2011

Hi dan assalamualaikum ,

Harini merupakan hari terakhir persekolahan sebelum menyambut hari raya aidilfitri . Semalam aku tak datang sebab ponteng . Harini disebabkan hari terakhir jadi dengan penuh bersemangat aku datang ke sekolah . Eceh yelahtu , padahal ada udang disebalik batu . Hihi harini juga aku ada plan nak keluar dating dengan ilya dayana . Tapi , hm dia punya pasal lah kiteorang tak jadi keluar . Tidur mati betul dia ni , dah beberapa kali hantar text pada dia , tapi tak reply-reply . Sabar jela nana .

Belajar seperti biasa pada harini , cuma tempoh pembelajaran dipendekkan kerana ada program bermaaf-maafan dengan semua guru SMART sebelum pulang . Masa rehat tadi , ekyn & intan dah start main baling tepung atas muka yang lain . Nasib baik kali ni bukan aku yang jadi mangsa teruk sekali . Dah kali ketiga dalam bulan ni diorang khianat aku , tak guna punya kawan . Wrestling kau sampai patah tengkuk baru takut . AGAGA .

Ni antara gambar yang sempat disnap oleh aku , yang lain ada pada ilya . So enjoy jela :')











Dan untuk kali ni mangsa paling teruk kena baling tepung jatuh kepada .... *bunyi gendang*

INTAN NUREIDA SYAFIZA BINTI MOHD SABERI aka MISS IU
haha padan muka kau , sapa suruh sangat buli aku dulu . Kan dah kena balik , baru puas hati gini :D

Dan aku juga masih lagi kena buli macam dulu , tak percaya ke ? cuba tengok gambar dibawah kalau tak percaya sangat okay =..=



Cerita aku dah habis , akan datang update lagi .
Terima kasih sebab sudi membaca  =)

Popular Posts