Last day of 2011

Hi dan assalamualaikum,

Hi, aku eksaited menaip entri kali ni. Tahun baru, 2012 bakal menjelang tidak lama lagi. Pejam celik pejam celik kita telah sampai di penghujung tahun 2011. Semoga aku akan berfikiran lebih matang dan terbuka dalam menempuhi segala cabaran dan dugaan yang diberi oleh-NYA. Amin.

2011 banyak meninggalkan kesan yang mendalam pada diri aku. Aku berharap semuanya bertambah baik pada tahun hadapan. Apa yang telah terjadi tetap aku kenang sampai mati . 

Tahun baru azam pun mesti baru. Bagi aku tak perlu beria sangat kali ni. Sebabnya setiap kali aku berazam untuk tahun baru, mesti panjang lebar. Satu muka surat penuh belum tentu cukup. Tapi hanya suku daripada azam aku berjaya dilaksanakan. LOL. Apapun azam tahun baru aku kali ni dapat membuat perubahan terbesar dalam hidup. Haa yang tu taknak cakap sekarang, tunggu jela sampai masanya nanti ok.

Hi 2012, esok hari aku berusia 17 tahun. Nana, kau bukan lagi budak kecil. Take note. Tolong jadi lebih matang, lebih serius dalam pelajaran. Ini merupakan tahun terakhir kau berada di alam persekolahan. Jangan sia-siakan segala ilmu yang telah kau pelajari selama ini. SPM, aku pasti akan lakukan yang terbaik. 

Selamat tinggal 2011, terima kasih untuk segala kenangan <3

Popular Posts