Hi, I'm back..

Hi dan assalamualaikum,


Hi semua, siapa rindu saya sila angkat tangan tinggi tinggi ;D 
*muka terlebih eksaited*

saya rindu sesangat blog saya yang udah bersawang ni. 
Ampuni aku ya, bukan sengaja tak mahu update, tapi kesuntukan masa untuk semua ni sekarang.

Midyear exam sudah berlalu, Trial SPM & SPM sebenar kini menanti.
Mak aih, cukup ke masa yang ada sekarang untuk aku catchup semua subjek?
Ya allah, permudahkan lah segalanya, amin.


*Klik pada gambar untuk tumbesaran*

Slip ini merupakan keputusan peperiksaan pertengahan tahun baru-baru ini.
Hatiku hampa melihat keputusan yang sebegitu 'cantik'.

Sedih, kecewa, semuanya bercampur menjadi satu.
Tabahkan hati, usaha aku takkan terhenti sampai disini.
Aku akan terus berusaha sehingga berjaya, insyaallah.


Thanks akak sebab bagi saya semangat untuk bangkit dari kegagalan :')
Akak ni adalah senior saya 2 tahun yang lepas. 
Dia tersangat baik, sometimes kalau saya tweet sedih, kecewa mesti dia akan reply untuk bagi semangat.
Sayang akak sesangat sebab caring pasal saya :') <3

"Tuhan, mungkin saat ini Kau belum menjadikanku apa-apa, tapi aku yakin dengan usaha kerasku suatu saat nanti aku pasti akan menjadi sesuatu." - Manusia Biasa

Doakan aku berjaya dalam kehidupan di dunia & akhirat.

Assalamualaikum xoxo

Popular Posts