Welcome to our family .

Hi dan assalamualaikum ,
Harini gembiranya tak terkata apabila satu ahli baru telah muncul dalam keluarga aku . Sebenarnya aku sendiri tidak meyangka ibu telah melahirkan seorang bayi yang tersangat-sangat comel pada tengah hari tadi . Dahtu guane la aku tahu , ketika itu aku tengah belajar kat sekolah =_= . Apabila sampai di rumah , aku cuma membuat rutin harian ku seperti biase . Dan tiba-tiba ayah cakap , "akak , awak nak tengok tak gambar baby ?" . And I say "Eh biar betul ape ayah aku cakap ni ? :0" . Lepastu ambil phone dari ayah terus selongkar gallery sebab nak tengok gambar baby tu . Dan gambar pertama yang aku lihat adalah seperti di bawah ini ;
Comel sesangat adik baru aku ni :>

Dalam pangkuan nenek , dia memang budak yang tak banyak ragam .

Time dia tidur , alolo suke nye tengok :>

Memorable thing i will remember till die .

Sebelum ibu bersalin . Baby still ade dalam perut :')
Nama baby ini adalah Nur Uzma Irdina . Ayah yang beria sangat nak letak nama tu , anyway tak kesah la ape pon nama dia asalkan maksudnye baik dan bermakna . Semoga kamu menjadi insan yang berhati mulia dik apabila besar nanti . Semoga akan terus dilimpahi nikmat dan rezeki yang mencurah-curah keatas diri kamu . Amin .
28June2011

Popular Posts