New Chapter.

Hi & assalamualaikum.

This post marks the new chapter for me. For sure lahhh. By the way, thank you so much for love and support that I've been received for the recent years.

Its been a long time since I left blog for some reasons. Long story and it took me few years (kot) for comeback. Some things are better left untold. I guess so.. Bercakap pasal blog, ini merupakan tahun ke-8 kot? sebab saya start blogging since October 2010. That time saya berumur 15 tahun. Sangat lah tak matang. Buat sesuatu keputusan mengikut perasaan, takde nak fikir masak2 dulu. And didn't know what's goin to happen later.

Insyaallah tak lama lagi saya dah nak graduated. In the upcoming October. Tamat lah sudah kehidupan saya as student. Pejam celik rasa macam tak percaya dapat juga tunaikan hasrat ibu ayah nak tengok anak perempuan dorang ambik scroll nanti. Thank you sebab selalu bagi kata-kata semangat kat kakak :*

I think I'll continue updating about my current journey for the next post ya? Till we meet again.



Popular Posts